Automatikus javítás és Ön: Tippek és trükkök
Aki autóval rendelkezik, tudja, hogy idő kérdése, hogy valamit javítani kell. Sokat takaríthat meg azzal, ha megtanulja saját maga karbantartani autóját, és kicseréli az apró alkatrészeket. Alkalmazza az imént tanultakat, és nem tévedhet el. Ez az információ meglehetősen hasznos lehet számodra az úton.
Ügyeljen arra, hogy minőségi alkatrészeket szerezzen az autó rögzítéséhez. Általában jobb árakat kaphat, ha használt alkatrészeket kap egy ócskavas udvarból, de nem lehet tudni, hogy ezek az alkatrészek mennyi ideig fognak tartani. Ne habozzon többet költeni vadonatúj alkatrészekre, amelyek garanciával járnak.
Ne vigye autóját az első megtalált szerelőhöz. Meg kell kutatnia, hogy megbízható szerelőt találjon, tisztességes áron. Kérdezze meg barátait és családját azokról a mechanikákról, ahol a múltban jártak, és keresse meg az internetet, hogy megtalálja a többi vásárló véleményét.
Rendszeresen ellenőrizze a radiátorát. Indítsa el autóját, kapcsolja ki, majd pattintsa be a motorháztetőt. Soha nem akarja kinyitni a radiátort, ha autója még jár. Nézze meg, hogy mi a folyadékszint (használjon olajpálcát), és ne feledje, hogy a hűtőfolyadékhoz egy kis vizet kell adni, mielőtt belépne a radiátorba.
Kérdezze meg a szakembert, hogy végeztek-e már munkát a modelljén és az autómárkáján. Ha van tapasztalata az Ön gépkocsijának típusával kapcsolatban, akkor valószínűbb, hogy helyesen diagnosztizálják és megoldják a járművel kapcsolatos problémákat.
Mindig tegyen fel sok kérdést, amikor autóját javításra viszi. Ne hagyja, hogy a szerelő megfélemlítse. Kérdezd meg, miért kell javítani valamit, vagy hogyan fogják megtenni. Ha a szerelő megpróbálja lesöpörni, nem néz rád, vagy nem hajlandó válaszolni a kérdéseire, fontolja meg, hogy máshoz vigye az autóját.
Vigyázzon a szerelőkkel, akik felesleges munkát végeznek a járművén. Minden jó hírű szerelő értesíti Önt bármilyen javítás előtt, és minden olyan alkatrészről, amely a közeljövőben javítást igényelhet. Ne térjen vissza azokhoz a szerelőkhöz, akik felesleges javításokat végeztek.
Győződjön meg róla, hogy megkapta a javításra vonatkozó becslés aláírt másolatát. Arra is ügyelnie kell, hogy a szerződés tartalmazzon egy záradékot, amely szerint az üzletnek kapcsolatba kell lépnie Önnel, mielőtt túllépné a becslés teljes összegét. Ez megvédi Önt attól, hogy meglepetésszámlát kapjon, amint a munka befejeződik.
Ügyeljen azokra a jelekre, amelyeket egy potenciális szerelő ad Önnek. Ha nem tud szemkontaktust adni neked, elkapja a szavait, vagy elkerüli a vele kapcsolatos kérdések megválaszolását, akkor megpróbál valamit elrejteni. Talán nem igazán tudja, mit csinál, vagy másról hazudik. Ha ez a helyzet, akkor forduljon másik szerelőhöz.
Tegyen lépéseket, ha úgy gondolja, hogy egy garázs vagy márkakereskedés kiszakított. Értesítse az egyik menedzsert, és adjon esélyt a visszatérítés kiadására. Ha még mindig nem elégedett, forduljon helyi Better Business Bureau-hoz panasz benyújtásához. Városi vagy állami fogyasztói ügyekkel foglalkozó irodája szintén jó forrás.
A javításokra nincs általános garancia. Győződjön meg arról, hogy tisztában van-e a garanciavállalással és írásban. A szavatosságnak lehetnek korlátai, például az önrész, a futásteljesítmény, az idő, a jótállási munkák elvégzésére felhatalmazott vállalkozások vagy a visszatérítéshez szükséges speciális lépések. Ismerje a jótállási jogait.
Az automatikus problémák nagyon frusztrálóak lehetnek. Nagyon költségesek is lehetnek. Sok időt és pénzt takaríthat meg, ha többet megtud az automatikus javításról és a megelőző karbantartásról. Ez a cikk csak a kezdet volt; többet kellene kutatnia ebben a témában.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.