Gyakorlati cikk, laptop tanácsok és ötletek, amelyeket azonnal felhasználhat
Lehet, hogy van egy briliáns üzleti vagy marketingkampány ötlete, de nem tudja, hogyan juthat el A pontból B pontba. Nos, itt jönnek a képbe az ilyen cikkek. Olvassa el a cikkben található információkat, és elkezdi megérteni, hogyan válhat sikeressé a cikkmarketing területén.
Adja ki a munkáját. Ha nem tud írni, ne gyötrődj minden cikken. Egyszerűen béreljen fel egy írót, aki elvégzi a munkát Ön helyett. A folyamatnak nem kell drága vagy fáradságosnak lennie; minden árkategóriában vannak írók. Egy író felfogadása felszabadítja Önt az Ön által kedvelt üzleti tevékenységekre, és a munka így is elkészül.
Generáljon olyan tartalmat, amely időtálló. Keressen olyan témákat, amelyek most és a jövőben is érdeklődést váltanak ki. Azt szeretné, ha az olvasók akkor is képesek lennének elköteleződni, ha olyan anyagot néznek, amelyet több mint egy évvel ezelőtt írt. Ha tetszett nekik a régi tartalma, biztosan még jobban fogják szeretni az új tartalmakat.
A rövid és egyszerű a legjobb, ha cikkmarketingről van szó. A webre való írás világa más, mint a magazinok vagy újságok számára való írás. Tartsa a cikkeit beszélgetősnek, és szabaduljon meg minden felesleges információtól. Minél könnyebben megérti az olvasó, amit mond, annál valószínűbb, hogy folytatja az olvasást.
Ha a cikke már szerepel a saját weboldalán, ne küldje be cikk könyvtárakba. Sok keresőmotornak vannak szabályai a duplikált tartalmakra vonatkozóan, és nem szeretné, ha cikkét azért távolítanák el, mert több helyre is feltette. Ehelyett írja át a cikket (egy tartalmat "pörgető" szoftverprogram nagyon hasznos lehet), és az átírt cikket küldje be a könyvtárakba.
Ne használjon cikkforgatókat. Nem létezik olyan gépezet, amely úgy tud prózát írni, hogy az ne legyen nyilvánvalóan mesterséges. Legyen profi, és tisztelje leendő ügyfeleit azzal, hogy embereket bíz meg a cikkei átfogalmazásával. Ha jó írókat kér fel, friss nézőpontokat és egyedi tartalmat kap, amit semmilyen szoftverrel nem tudna megszerezni.
Ügyeljen arra, hogy ne használjon túl bonyolult vagy hivatalos nyelvezetet a cikkeiben, különben fennáll a veszélye, hogy elüldözi az olvasóit. Használjon egyszerű, hétköznapi nyelvet, amely világos és könnyen érthető. A lehető legszélesebb közönséget szeretné megszólítani, ezért ne tegye túl magasra a cikkeit.
Próbáljon meg minden egyes cikkben egy problémát kiemelni és megoldást kínálni. Ha részletesen leír egy problémát, amellyel az olvasók küzdenek, majd megoldást kínál nekik, drámaian megnövelheti a cikk által generált leadek számát. Egy hasznos cikk azt is eredményezi, hogy több látogatója fog hivatkozni a cikkre.
A legjobb cikkíróknak sikerült kialakítaniuk saját stílusukat és hangvételüket. Ha webes forgalmat és online üzletet szeretne építeni, nem írhat az akadémiai és a vállalati világ száraz stílusában. A jó cikkírók írásmódjukkal egyértelművé teszik személyiségüket.
Iratkozzon fel a versenytársak RSS-feedjeire, hogy nyomon követhesse a cikkmarketing versenytársakat. Ugyanazok a funkciók, amelyeket a cikkírók használnak, hogy információik eljussanak az olvasókhoz, a róluk való kutatást is gyerekjátékká teszik. A versenytársak által közzétett minden egyes új cikk gyors áttekintése naprakészen tartja az írót az aktuális témák és a legújabb stratégiák tekintetében.
A cikkmarketingben a siker elérése kell, hogy legyen a végső cél, és minden, amit innen kezdve megtanul és megvalósít, ennek a célnak az elérését kell szolgálnia. Most, hogy tájékozott az imént tanultakkal, felbecsülhetetlen értékű darabja a kirakós játéknak, ezért soha ne hanyagolja el, hogy elsajátítsa és a lehető legjobban felhasználja ezeket az információkat.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.