Spectrometer cikk marketing ezekkel a nagyszerű tippekkel!
Az egyik egyre népszerűbb módja a webhely népszerűsítésének a spektrométeres cikkmarketing kampányok használata. Cikkeinek az interneten történő közzétételével növelheti webhelye láthatóságát, és több forgalmat irányíthat rá. Ez a cikk néhány alapvető tippel és technikával segíthet a kezdésben.
Győződjön meg arról, hogy webhelye felhasználóbarát. Ha az emberek nem tudják kitalálni, hogyan tegyék azt, amit kell, vagy hogyan találják meg a keresett információt, sokan közülük feladják, és frusztráltan távoznak. Ezzel nem csak ügyfélként veszítik el őket, de kisebb valószínűséggel fogják Önt ajánlani egy barátjuknak.
Végezzen egy kis kutatást annak kiderítésére, hogy milyen hirdetési típusok szólítanák meg leginkább az olvasóközönségét. Tegyen közzé új cikkeket gyakran. Miután meghatározta a lehető legjobb megoldást, meg fogja tapasztalni, hogy a ráfordított plusz idő megérte.
Ellen kell állni a késztetésnek, hogy az indexeket elárassza ugyanannak a cikknek a másolataival. Igaz, hogy sok olyan index van, ahol a marketingesek közzétehetik cikkeiket. Az egyik gyakori kísértés az, hogy egy cikket újra és újra, több tucat vagy akár több száz indexen keresztül tegyenek közzé. A keresőmotorok rossz szemmel nézik ezt a viselkedést, és alacsonyabb rangsorolást adnak a spektrométeres cikknek.
Adjon linkeket a cikkéhez. Minden cikkbe, amit ír, bele kell foglalnia mind a webhelye honlapjára mutató linket, mind pedig egy mélyre mutató linket a webhelye egyéb releváns információira. Ezek segítségével az olvasók minimális erőfeszítéssel megtalálhatják Önt és az egyéb, őket esetleg érdeklő információkat.
A cikkírásának értelmet kell adnia az olvasók számára a termékével való ismeret minden szintjén. Ha műszaki terméket forgalmaz, minden fontos információt bele kell foglalnia. De fontos az is, hogy egyszerűbb magyarázatokat adjon azoknak az olvasóknak, akik nem ismerik azt a fajta témát, amellyel foglalkozik. Meg kell próbálnia minden olvasóját megszólítani és megnyugtatni, hogy mindannyian tiszteljék Önt mint írót, és a jövőben is keressék az írásait.
Nézze meg a konkurenciát. Annak érdekében, hogy biztosítja, hogy olvasókat fog szerezni, kutassa fel azokat a blogokat és weboldalakat, amelyek hasonló cikkeket kínálnak, mint az öné.Tudja meg, mit csinálnak, és találja ki, hogyan csinálhatná jobban. Ha olyasmit ad az olvasónak, amit máshol nem tud, az biztos módja annak, hogy visszatérjenek.
Soha ne másolja más munkáját vagy ötleteit. Ez nem csak etikátlan, de akár illegális is lehet. Semmi sem öli meg a hitelességét, mint amikor valaki azt kommentálja a cikkeihez, hogy azt valaki mástól lopta. Csinálja a saját munkáit, és mindig adja meg az elismerést ott, ahol az jár, hogy megvédje magát ezektől a problémáktól.
Meséljen el egy személyes történetet. Az olvasók szeretnek többet megtudni egy cikk írójáról, ezért ha bele tud csempészni egy személyes, releváns történetet a cikkeibe, tegye meg! Ettől az olvasók úgy érzik, hogy megbízhatóbb , hiszen nyitott arra, hogy megossza velük a saját történeteit.
Ha még csak most kezdi, válasszon csak egy cikk könyvtárat, amellyel együtt dolgozik. Nézze át az egyes cikk könyvtárak adatbázisát, hogy kiderítse, melyik felel meg a legjobban, és dolgozzon azon, hogy megismerkedjen vele. Ha csak egy könyvtárat használ, az segít megtanulni a dolgokat, mielőtt fejest ugrana a szakmába.
A cikkmarketing hatékony eszköze lehet az ügyfélkör kiépítésének és webhelye láthatóságának növelésének, de tudnia kell, mit csinál, ha maximális sikert akar elérni. Az ebben a cikkben megismert technikák alkalmazásával a legtöbbet hozhatja ki a spektrométeres cikkmarketing-kampányából.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.