Marketing tippek és trükkök a pénz és az idő megtakarításához!
Minden új vállalkozásnak megvannak a maga fókuszai és kívánt céljai, de ezek többsége könnyebben elérhető a közösségi média marketing erejével. A közösségi média nem teljesen új fejlemény, de az általa teremtett lehetőségeket az üzleti világban még nem ismerték fel teljesen. Az alábbiakban néhány bekezdés arról, hogyan használhatja a közösségi médiát az előnyére, és hogyan alakíthat ki egy olyan birodalmat, amely tartósan fennmarad.
Hetente legalább négyszer-ötször tegyen közzé új blogbejegyzéseket. Győződjön meg róla, hogy minden promóciót vagy eladást, amelyet folytat, közzétesz a blogján. A fontos híreket is tartsa meg a blogjában. -győződjön meg róla, hogy ezeket is közzéteszi a blogján.
Tájékoztassa ügyfeleit, hogy a közösségi médiát használja. Ha úgy döntenek, hogy csatlakoznak az oldalához, számos közösségi hálózaton tudatják a kapcsolataival, hogy követik Önt. Ez egy meglehetősen könnyű reklámforrást biztosít számára. Emellett a konverziók növelésére is alkalmas, mivel ugyanolyan funkciója van, mint a szájreklámnak.
Használja a közösségi média marketinget arra, hogy az embereket a weboldalára irányítsa. A közösségi média korlátozott ahhoz képest, amit egy weboldal nyújtani tud. Például a közösségi médiában lévő oldaláról nem tud közvetlenül eladni egy terméket, de egy weboldalról igen. Ha ezt teszi, a közösségi média marketing használatával közvetlen eladáshoz vezethet.
Fejlesszen minőségi, a közösségi médiára célzott tartalmat. Ha csak találomra szórja a szavakat, a reklámot vagy bármilyen hétköznapi szösszenetet az ügyfelei felé, akkor csak az idejét pazarolja, és elveszíti az ügyfeleit. Ugyanúgy törődjön a közösségi tartalomkínálatával, mint az üzleti webhelyén található tartalommal.
A közösségi média marketing sikeréhez elengedhetetlen, hogy jó hallgatóság legyen. Ügyfelei és követői azt akarják érezni, hogy meghallgatják őket. Amikor az emberek hozzászólnak a bejegyzéseihez vagy írnak a közösségi médiaprofiljaihoz, mindig próbáljon meg válaszolni, és tudassa velük, hogy megkapta az üzenetet, és meghallgatták őket.
Mindig őrizze meg a nyugalmát, amikor a közösségi oldalakon posztol és válaszol. Vannak olyan emberek, akik azzal a szándékkal posztolnak a közösségi médiaoldalakon, hogy bajt okozzanak. Őrizze meg professzionális hozzáállását, és egyszerűen távolítsa el a bejegyzéseket. Ha jogos aggodalmuk van az Ön vállalkozásával kapcsolatban, legyen tisztelettudó, és mindig tartsa fenn a szakmai párbeszédet.
Próbálja meg kombinálni a közösségi média marketinget az e-mail marketinggel. Tegyen egy Facebook- vagy Twitter-"gombot" az e-mailek aljára, és magyarázza el, hogy ezeken a weboldalakon személyesen válaszol az ügyfelek kérdéseire. Adhat egy linket is a hírlevélre való feliratkozási oldalára, hogy megkönnyítse az emberek számára a feliratkozást.
Böngésszen a Facebook játékai felett. Használja ki a játékok népszerűségét a Facebookon, és fejlesszen ki egy érdekes játékot, amely bemutatja termékét vagy szolgáltatását. Számos népszerű márka készített már néhány sikeres Facebook-játékot, amelyek vírusjelenséggé váltak. Gondolkodjon el azon, hogy egy profi tervezővel készíttessen játékot vállalkozása számára.
A LinkedInhez más alkalmazást is hozzáadhat. Próbáljon ki különböző alkalmazásokat, és nézze meg, melyek lehetnek hasznosak az Ön számára. A SlideShare lehetővé teszi, hogy fotóalbumokat hozzon létre részletes leírásokkal az egyes képekhez. Hozzáadhat képeket a termékeiről, vagy megkérheti az ügyfeleit, hogy küldjenek képeket magukról, amint azt használják, amit Öntől vásároltak.
Ez a cikk önmagában nem lesz elég egy folyamatosan nyereséges üzleti terv elkészítéséhez, de a célok és az alapok megállapításához tökéletes. Onnan kezdve meg kell ismernie a piaci fejleményeket, és a tapasztalatok révén fejlődnie kell. A tanulás mindig nagyszerű, de fontos, hogy beleugorj a vízbe, és végül használja ezeket a bevált technikákat.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.