Ismerje meg az email marketing tippeket és trükköket, amelyeket a profik használnak.
Az e-mail marketing az egyik leghatékonyabb hirdetési mód, ami hosszú ideje létezik. Az e-mailek a legjobb módja lehetnek a kapcsolattartásnak az ügyfelekkel, különleges ajánlatok felkínálásának és az új ügyfelek elérésének. Ez a cikk azért készült, hogy segítsen elindítani egy olyan internetes kampányt, amely mindezeket a célokat megvalósítja.
Csak olyan embereket célozzon meg e-mail marketinggel, akik engedélyt adtak a kapcsolatfelvételre. Ha olyanoknak küld levelet, akik nem ismerik Önt, e-mailjeit spamnek fogják venni. Elgondolkodtató lesz, hogy ismerik-e Önt valahonnan, és hogy érdekli-e őket az, amit Ön megpróbál eladni nekik. Az e-maileidet meg sem fogják nyitni. Ne pazarolja az idejét olyan embereknek küldött e-mailekre, akiket nem ismer.
Ügyeljen arra, hogy korlátozott promóciókat és különleges ajánlatokat tartalmazzon hírleveleiben; ez fenntartja ügyfelei érdeklődését, és mindig figyelni fogják a jövőbeli e-maileket. Az e-mail marketingnek ez a formája nemcsak valódi értéket ad olvasóinak a részvételért, hanem arra is ösztönzi őket, hogy ajánlják barátaikat. Ami azt illeti, az ajánlóprogramok nagyszerű módjai annak, hogy az ügyfélkör növekedésével egyidejűleg növelje az e-mail bázisát is.
Használja az e-mail marketinget arra, hogy ügyfelei jobban bekapcsolódjanak más promóciós portálokba. Például mindig adjon az olvasóknak többféle lehetőséget arra, hogy többet tudjanak meg arról, amit minden e-mailben tárgyalnak. Minden e-mailt fejezzen be elérhetőségével és webcímével, bátorítsa őket arra, hogy a Facebook "Tetszik" gombjain keresztül osszák meg a különleges promóciókat, vagy irányítsa őket egy olyan videóra, amely bemutatja, hogyan lehet a legjobban használni egy új terméket.
Használjon olyan színeket és betűtípusokat, amelyek tükrözik vállalkozását, és könnyen átláthatóak. Még ha a tartalom érdekes is, a nehezen olvasható betűtípusok és a harsány színek miatt egyes ügyfelek elutasíthatják az e-mailt, és esetleg a jövőbelieket is. Használjon azonos színsémát és betűtípust minden e-mailjében.
Könnyítse meg az emberek számára a listáról való leiratkozást. Ez kontraproduktívnak tűnhet, hiszen nem szeretné, ha ügyfelei elveszítenék érdeklődésüket és távoznának. Ha azonban az ügyfelei már nem érdeklődnek a hírlevelei iránt, bosszankodhatnak, ha nem tudnak könnyen leiratkozni. Adjon meg egy nagy gombot vagy linket, hogy azok az ügyfelek, akik elvesztették az érdeklődésüket, hosszas keresgélés nélkül megtalálhassák.
Fontolja meg, hogy követi a hírlevéllel, hogy hamarosan véget ér az értékesítés. Illesszen be egy olyan nyilatkozatot, amely felszólítja ügyfeleit, hogy azonnal iratkozzanak fel, hogy kihasználhassák ezt az akciót. Az e-mail zárásaként közölheti velük, hogy ne hagyják ki ezt a hihetetlen lehetőséget, és cselekedjenek most.
Amikor az emberek feliratkoznak az e-mail marketinglistájára, előre tudatni kell velük, hogy mire számíthatnak. Mondja el a feliratkozóknak, milyen gyakran számíthatnak arra, hogy hallanak Önről, és milyen típusú közleményeket fog küldeni nekik. Ha számítanak az Ön által küldött levelek mennyiségére, kisebb valószínűséggel lesznek frusztráltak és iratkoznak le.
Mutassa meg az ügyfeleknek, hogy értékeli őket azzal, hogy csak hasznos információkat küld. Ne kerüljön a rossz oldalukra azzal, hogy állandóan kirívó reklámokat küld nekik e-mailben. Próbálja meg bemutatni, hogy egy adott termék hogyan oldhat meg egy problémát, vagy esetleg valamilyen promóciót valósíthat meg az elküldött e-mailekben.
Kimutatták, hogy az internet forradalmasította a vállalkozások működését, és az e-mail marketing ennek része. Most a vállalkozások több ügyfelet érhetnek el könnyebben, mint valaha, és az ár töredékéért. Használja a fenti cikk technikáit, hogy a leghatékonyabb e-mail kampányt mutassa be ügyfeleinek.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.