Szüksége van tanácsra, hogyan lehet e-mailen keresztül piacra lépni? Próbálja ki ezeket a tippeket!
Amikor vállalkozását az interneten marketingeli, gondoskodnia kell arról, hogy kölcsönhatásba lépjen ügyfeleivel és ügyfeleivel. Ennek egyik kiváló módja, ha van egy e-mail marketing terve, amely kapcsolatban tartja Önt a célpiacával; íme néhány okos módszer, hogy tervét nagyszerűvé tegye.
Készítsen olyan e-mail szövegeket, amelyek személyesek és szerethetőek. Mint sok más marketingtípus esetében, az emberek nagyobb valószínűséggel válaszolnak, ha személyes kapcsolatot éreznek Önnel. Erre példa az, ha tartalmazza az okokat, amiért feliratkoztak az e-mailjeire, ha ismeri ezt az információt.
Szúrjon be egy linket a feliratkozási űrlapjára a marketing hírlevelekbe. Így, ha ügyfelei továbbítják a marketing e-maileket ismerőseiknek, az ő barátaik is könnyen feliratkozhatnak a listájára. Ezt a stratégiát alkalmazva könnyedén létrehozhat egy nagy listát azokból a potenciális ügyfelekből, akik beleegyeztek abba, hogy megkapják a marketing e-maileket.
Maximalizálja az e-mail marketing eredményeit azzal, hogy arra ösztönzi olvasóit, hogy válaszoljanak minden egyes e-mailre. Mindig olvassa el és válaszoljon ezekre az e-mailekre azonnal. A személyes kapcsolat kiépítése minden egyes olvasójával a legjobb módja annak, hogy hűséges vásárlóvá alakítsa őket. Ez egy jó módja annak is, hogy konkrétabb visszajelzést kapjon erőfeszítései sikeréről.
Ügyeljen arra, hogy a landing page megfeleljen az ügyfél elvárásainak. A feliratkozót nyilvánvalóan érdekli a terméke, ha az e-mailben található linkre kattintott. Nem szeretné, ha csalódnia kellene, ha a linkre kattintva másnak találná az oldalt, mint amire számított.
Kerülje a túl sok grafika használatát a marketing hírlevelekben. Számos olyan e-mail program van, amely blokkolja a grafikákat, és ha az e-mailekben sok a kép, az olvasók egy része nem fogja látni azokat. Emellett az e-mail programok a képekkel teli e-maileket a levélszemét mappába küldhetik.
Győződjön meg róla, hogy e-mail feliratkozói pontosan tudják, mit várhatnak Öntől. Ennek kiváló módja, ha minden új feliratkozónak küldött első e-mailje alapértelmezett tájékoztató üzenet. Fektesse le, hogy milyen tartalmat szándékozik küldeni nekik, és jelezze azt is, hogy milyen gyakorisággal várhatnak Öntől üzeneteket.
Tesztelje, hogy a hét különböző napjain és a nap különböző időpontjaiban küldje el e-mail marketing leveleit. Meg fogja tapasztalni, hogy a különböző időpontok és dátumok növelik vagy csökkentik az e-mailek megnyitási arányát. Jegyezze fel a legjobb időpontok/hetónapok keverékeit, és tervezze meg a legfontosabb e-mail marketingkampányait úgy, hogy azokban az ablakokban jelenjenek meg.
Kövesse nyomon az ügyfeleit azzal a lehetőséggel, hogy csatlakozhassanak Önhöz. Tegyél bele egy olyan parancsot az e-mailedbe, amely közli velük, hogy az alábbi linkre kattintva azonnal csatlakozhatnak. A befejező utószóban tájékoztathatod őket, hogy ne késsenek el ezzel a hihetetlen lehetőséggel a cégedhez való csatlakozásra.
Adj személyre szabott üzeneteket az e-mailjeidhez. Nem elég, ha csak a nevüket írja a tárgyba vagy az e-mail tetejére. Használja ki az összes adatot, amivel az olvasóiról rendelkezik. Rendezze át a feliratkozók listáját közös érdeklődési körök szerint, és küldjön speciális üzeneteket minden egyes érdeklődési körnek.
A levelezőlista feliratkozási űrlapján tájékoztassa a potenciális ügyfeleket arról, hogy milyen típusú üzeneteket tervez küldeni. Ne csak arról tájékoztassa őket, hogy milyen típusú üzeneteket fog küldeni, hanem arról is, hogy milyen gyakran tervezi azokat küldeni. Ezzel kiveszi az aggodalmat az egyenletből, és arra ösztönzi az új feliratkozókat, hogy részt vegyenek az e-mail kampányában.
Ha e-mailen keresztül követi az ügyfeleket, próbálja meg a cégére vonatkozó sajtóközleményt követni. Az üzenetébe foglaljon bele egy olyan nyilatkozatot, amely azt mondja ügyfeleinek, hogy regisztráljanak az alábbi linken. A záró P.S. közölheti velük, hogy az összes példát az e-mailben megadott linken tekinthetik meg.
Egyensúlyozzon, amikor e-maileket küld. A túl gyakori küldés spamnek tűnhet, és elveszítheti az olvasókat. Ha nem küld elég gyakran e-maileket, a címzettek úgy érezhetik, hogy elvesztegették az idejüket, amikor feliratkoztak az e-mailekre, amelyekből nem kapnak eleget. Ne feledje céljait és célközönségét, így tudja kiválasztani a kampánya gyakoriságának arany középutat.
Mindenképpen kérj engedélyt, hogy valakinek az e-mail címére információkat küldhess. Amikor kérsz, mindenképpen ajánlj valamit cserébe. Tegye ezt olyanná, amit az ügyfelei alig várják, hogy ellenőrizhessék, ahelyett, hogy rettegnének tőle. Ezáltal az e-mailjei nem fognak spamnek tűnni és érződni.
A tömör tárgysorok kulcsfontosságúak. A rövid (legfeljebb 60 karakteres) tárgysorok gyakrabban késztetik a címzetteket az üzenet megnyitására, mint az igazán hosszú, értelmetlennek tűnő tárgysorok. Ha úgy érzi, hogy nem tudja rövidre fogni a témát, a legfontosabb információkat tegye a tárgy elejére.
Minden e-mailnek, amelyet marketingkampánya részeként küld ki ügyfeleinek, valami értékeset kell nyújtania számukra. Ha kedvezményt adsz nekik a termékeidből, exkluzív hozzáférést az új ajánlatokhoz vagy ingyenes szállítást, nagyobb valószínűséggel fognak pozitívan reagálni az üzenetedre, és visszatérnek hozzád újra.
Tartsa üzeneteinek fontos szempontjait "a hajtás fölött". Ez a "hajtás" arra a területre utal, amely egy e-mail programban előnézetben jelenik meg. Minden fontos dolgot ennek a "hajtogatásnak" a figyelembevételével kell elrendezni. Sok olvasó használja ezeket az üzenet előnézetére, mielőtt úgy dönt, hogy megnyitja azt. Minden fontos dolgot tartson ezen a területen belül, hogy ne kelljen görgetniük, hogy megtalálják.
Ha valamelyik vásárlója nem elégedett a termékeivel vagy szolgáltatásaival, küldhet egy utólagos e-mailt ennek a személynek, amelyben bocsánatot kér tőle. Az e-mailben szerepeltethet egy olyan linket, amelyre kattintva ez a személy a saját fülével hallgathatja meg a bocsánatkérést. A záró utóiratban tájékoztathatná őket arról, hogy a megadott linkre kattintva ingyenes mintát kaphatnak.
A vásárlóival és ügyfeleivel való interakció a legjobb módja annak, hogy rávegye őket termékei vagy szolgáltatásai megvásárlására. Egy jó e-mail marketingterv segíthet ebben. Kövesse az ebben a cikkben található tippeket, és képes lesz információt közvetíteni, miközben kapcsolatot épít a célpiacával.
1. https://bit.ly/3tpwEzY
2. https://bit.ly/3qltI5G
3. https://bit.ly/34Y5IxT
4. https://bit.ly/3il709p
5. https://bit.ly/36ylPm8
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.